قوانین تیباکس طرح

شرکت تیباکس طرح جهت تماس با مشتریان خود به اطلاعاتی که در فرم خرید درخواست میشد ،لازم دارد مانند شماره تلفن ثابت،موبایل،آدرس شرکت یا منزل و ایمیل ؛ و اگر این اطلاعات اشتباه یا نادرست باشند تمامی مسئولیت آن به عهده مشتری است و گروه تیباکس طرح هیچ مسئولیتی را قبول نمیکند

تیباکس طرح متعهد میشود که تا حداکثر ۴۸ ساعت پس از پرداخت هزینه و تائید آن توسط دپارتمان مالی سفارش شمارا آماده و تحویل دهد اما به هر صورت این زمان فقط با رضایت مشتری حاصل و در غیر اینصورت باید وجه پرداختی مشتری برگشت داده شود.

شرایط برگشت وجه:
تیباکس طرح متعهد میگردد وجه برگشتی را در مدت زمان ۷۲ ساعت به حساب متقضی واریز کند و درصورت بروز مشکل این زمان فقط با رضایت مشتری افزایش میابد
ضمن اینکه هزینه ی استفاده از سرویس به صورت اجاره ای ماهانه ۱۰۰ هزارتومان می باشد با این حال برای جلب رضایت شما مبلغ درج شده برای طراحی سرویس ساخته شده فقط یک بار دریافت می شود و سرویس تا مادامی که تیباکس طرح به سرویس دهی ادامه میدهد و همچنین تمدید هاست ماهانه ی آن توسط مشتری انجام شود فعال خواهد بود. چنانچه دوماه از فعال بودن سرویس گذشته باشد و مالک آن پس از ۵ روز بعد از ۳۰ روز مهلت هاست تمدید را انجام ندهد سرویس حذف خواهد شد و فعال سازی مجدد آن ملزم به پرداخت هزینه ی طراحی مجدد می باشد
توجه داشته باشید که هزینه ی پرداختی برای طراحی سرویس برابر هزینه ی دوماه استفاده از سرویس می باشد و تیباکس طرح این حق را دارد که پس از دوماه سرویس دهی را متوقف کند یا بدون دریافت وجه آن را ادامه دهد (البته مالکیت دامنه ها در هر صورت به مشتری داده می شود).
توجه داشته باشید که اسکریپت طراحی سرویس تیباکس طرح کاملا اختصاصی ایجاد شده است و دسترسی به هاست یا دسترسی مستقیم به تمامی فایل ها به مشتری داده نمیشود. دسترسی لازم برای ایجاد تغییرات دلخواه در پنل مدیریتی موجود است. و در صورت تصمیم به ترک تیباکس طرح فایل های لازم به شما تحویل داده خواهد شد.در صورتی که تتیباکسل به دریافت فایل ها به صورت کامل می باشد علاوه بر هزینه ی طراحی می بایست هزینه ی برنامه نویسی فایل ها را نیز پرداخت نتیباکسید.
تیباکس طرح به هیچ عنوان مسئول برگشت دامنه های ثبت شده،چه بین المللی و چه داخلی،به هر دلیلی نمیباشد و مشتری بعد از ثبت امکان حق درخواست استرداد وجه دامنه را ندارد
درصورتی که تیم گرافیک برای متقضی طرحی را آماده و تحویل داده اند مشتری حق درخواست استرداد هزینه طراحی را ندارد
در صورتی که برای سرویس متقضی سرور اختصاصی و یا مجازی خریداری شده باشد،مشتری حق درخواست استرداد هزینه سرور را ندارد

مشتریان تیباکس طرح متعهد میشوند که:(ضمن اینکه شما با عضویت خود مفاد زیرا مورد تایید قرار داده اید.)

  • درصورتی که سرویس آنها با حملات سایبری همچون Dos,DDos و Attack مواجه شد وب سایت آنها تا زمان قطع حملات تعطیل بماند.
    • تبصره ۱:در صورتی که مشتری دارای سرور اختصاصی بود تصمیم بر قطعی با مشورت صاحب سرویس میباشد.
  • در تمامی راه های ارتباطی از جمله ایمیل،تیکت،پیام کوتاه و تماس های تلفنی با تمامی کادر تیباکس طرح کمال ادب را رعایت کنند و درصورت بی احترامی تیباکس طرح این اجازه را دارد که وبسایت فرد خاطی را از ۱ ساعت تا ۷ روز مسدود کند.
  • در صورتی ارسال هرگونه هرزنامه از دامنه شما در هاست های اشتراکی باعث مسدود سازی اکانت،در وی پی اس خاموش کردن سرور و در سرور های اختصاصی پرداخت جریمه به دیتاسنتر و خاموشی یک هفته ای سرور میشود.
  • طبق ماده ۱۴ جرائم اینترنتی: هرکس بوسیله سامانه های اینترنتی محتویات مستهجن منتشر،معامله یا توضیع کند به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال و یابه پرداخت جریمه نقدی از ۵میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال و یا به هر دو مجازات محکوم و تمامی اطلاعات مشتری متخلف بلافاصله بعد از مشاهده تیم نظارت بر سرویس ها بدون قابلیت برگشت حذف میشود.
  • طبق ماده ۱۵ جرائم اینترنتی:
    • چنانچه به منظور دستیابی افراد به محتویات مستهجن، آنها را تحریك، ترغیب، تهدید یا تطمیع كند یا فریب دهد یا شیوه دستیابی به آنها را تسهیل نموده یا آموزش دهد، به حبس از نود و یك روز تا یك سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا بیست میلیون (۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.
      ارتكاب این اعمال در خصوص محتویات مبتذل موجب جزای نقدی از دو میلیون (۲٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال است.
    • چنانچه افراد را به ارتكاب جرائم منافی عفت یا استعمال مواد مخدر یا روان گردان یا خودكشی یا انحرافات جنسی یا اعمال خشونت آمیز تحریك یا ترغیب یا تهدید یا دعوت كرده یا فریب دهد یا شیوه ارتكاب یا استعمال آنها را تسهیل كند یا آموزش دهد، به حبس از نود و یك روز تا یك سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا بیست میلیون (۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محكوم می شود.
    • تبصره ـ مفاد این ماده و ماده (۱۴) شامل آن دسته از محتویاتی نخواهد شد كه برای مقاصد علمی یا هر مصلحت عقلایی دیگر تهیه یا تولید یا نگهداری یا ارائه یا توزیع یا انتشار یا معامله می شود.
  • هر اکانت قابلیت استفاده از حداکثر ۲۵ درصد از کل منابع سرور مانند CPU و Ram می باشد و در صورتی که مشتری بصورت خواسته با استفاده روش های مخرب از این مقدار فراتر رود تیباکس طرح برای جلوگیری از کاهش کیفیت سایر سرویس ها ، وب سایت فرد خاطی را به مدت یک هفته مسدود میکند.
  • مشتریان تیباکس طرح باید تا قبل از سرسید تمدید سرویس خویش هزینه آن را پرداخت کنند و درصورت عدم پرداخت تیباکس طرح هیچگونه مسئولیتی را در قبال اطلاعات این مشتری نمیپذیرد.
    • تیباکس طرح برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود،تا ۵ روز بعد از گذشت تاریخ سر رسید فاکتور هیچ سرویس اشتراکی را قطع نمی کند.البته تیباکس طرح هر زمان اختیار دارد حتی بدون اطلاع قبلی این فرصت را از مشتریان خویش بگیرد
  • طبق قوانین تیباکس طرح مشتری های پر طرفدار همیشگی اگر هرگونه درخواست زمان اضافی جهت پرداخت ویا تمدید دهند و یا درخواست خرید یک سرویس که هزینه آن پس از مدتی پرداخت میشوند بدهند این امکان وجود دارد تا زمانی اتخاب شده پرداخت هزینه به تعویق بیفتد.تبصره:درصورت پرداخت نکردن هزینه طبق زمان تایید شده ضامن یکی از سرویس های مهم فرد خریدار بعلت جریمه حذف ویا انتقال داده میشود.

همچنین تیباکس طرح متعهد میشود:

  • دیتاسنتر ما به شما تضمین میدهند اطلاعات شما و کاربرانتان در محفظه امنیتی نگهداری میشوند و درصورت هرگونه دسترسی شخص ثالث علاوره بر بازدهی حق غرامت طبق مفاد توجیهی سایبری مجازات را برای شخص ثالث و کارمند خاطی را در پی خواهد داشت.
  • تبصره ملزمی۱:درصورتی که کاربران با حقه این تخلف را افترا زنند طبق ۶۹۹ماده قانون اساسی به يك ماه تا يك سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق يا يكي از آنها حسب مورد محكوم خواهد شد.
  • تمامی سعی خود را بر پایداری سرور ها تا زمانی که متعهد به سرویس دهی به مشتریان خود میباشد بکند اما قبول کردن تمدید برای ماه بعد بسته به تصمیمات مدیران این گروه میباشد.
    • تبصره۱: درصورتی که سرور یا سرور ها دچار اشکالات از غیرمنتظره شده،تیباکس طرح باید تمامی سعی خود را حل موقت یا دائمی مشکل بکند و تمام مقدار خسارت(از لحاظ مدت زمان قطعی) را به مدت زمان سرویس بصورت رایگان به عنوان غرامت اضافه کند.
    • درصورتی که تیباکس طرح به هر دلیل نیاز به قطعی موقت سرور(به عنوان مثال تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری) داشت تمامی سعی خود میکند تا علاوه بر اطلاع رسانی قبلی به مشتریان مربوطه تا حد ممکن این عملیات را به زمان های کم ترافیک(مانند نیم شب ها) مکول کند.
    • درصورتی که تیباکس طرح بیش از مدت ۷ روز قادر به راه اندازی مجدد سرویس ها نشد در صورت درخواست مشتریان متعهد است که هزینه مدت زمان استفاده شده را از هزینه پرداخت شده برای دوره سرویس کم و باقی مانده را به حساب مشتری متضرر برگشت بدهد.
  • تمامی کادر مدیریتی و تمامی کارشناسان تیباکس طرح متعهد هستند که در تمامی ارتباط های خود با مشتریان کمال ادب و احترام را رعایت کنند و درصورت عمل نکرد به این شرط از جریمه نقدی تا اخراج موقت از گروه مجازات شوند. این بند هیچ تبصره ای ندارد و تمامی کادر تیباکس طرح ملزم به رعایت این بند هستند

قوانین دیتای مشتریان و کاربران:

تیباکس طرح به دیتا های کاربران توجه بسیاری دارد زیرا که اعتقاد دارد که محیطی که در خانواده تیباکس طرح است باید عاری از هرگونه سوء استفاده و تهاجم باشد.

ما هرگونه اطلاعاتی که در بند های زیر باشد را غیر قابل میزبانی میدانیم:

  • تصاویر مستهجن،تصاویر شخصی که فاقد حجاب کافی باشند،تصاویری که توهین به نظام جمهوری اسلامی و دین مقدس اسلام و ائمه باشد.
  • موزیک هایی که به توهین به نظام یا دین مبین اسلام باشند
  • هر گونه فایل های اجرایی که کاربرد مخرب داشته باشد
  • هر گونه فایلی که حریم شخصی کابران را به خطر بیندازد
  • هر فایلی که توسط کارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه درخواست حذف آن را داشته باشد

تیباکس طرح بعد از مشاهده هر گونه عدم رعایت قوانین:

  • بار اول: اخطار کتبی ارسال توسط ایمیل
  • بار دوم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی ۲۴ ساعت سرویس
  • بار سوم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی ۴۸ ساعت سرویس
  • بار چهارم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی ۹۶ ساعت سرویس
  • بار پنجم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی یک هفته ای سرویس
  • بار ششم: تعطیلی کامل روم و بازگشایی فقط به شرط پرداخت ۱۰۰ هزارتومان جریمه نقدی

توجه فرمائید با توجه به کاربر محور بودن سرویس ها،فایل هایی که مستقیما مربوط به کاربران میشوند(مانند آواتار ها) توسط هیئت نظارت حذف میشوند.

مدیر هر سرویس موظف است تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت اخطاریه به رفع مشکل بپردازد و از طریق تیکت به هئیت نظارت گزارش خود را ارائه نتیباکسد.